moments by andrea helmeci photography

Természetesen Neked!

Oldalak A fotózásról Info

2012. március 8., csütörtök

A minap történt...

Befordultunk egy sikátorba.
Ádám előre szaladt, én persze utána.
- Ádám, menjünk vissza, mert apa nem fog megtalálni minket, ha jön utánunk.
- Jóóóó!
Visszafordultunk.
Néztem, ahogy megy a fény felé…
Pár perccel azelőtt még éppen azon érzelegtünk a férjemmel, mennyire nagyfiú már Ádám, hol van már a babaÁdám, olyan hihetetlen hamar elröppent 3 év.
A szűk kis utcácskában csak mi ketten voltunk.
Abban a pillanatban, figyelve a határozott, gyors kis lépteit, ahogy a magas falú árkád alatt tart a cél felé, hirtelen annyira csöppnek, sebezhetőnek tűnt.
Ment előre, kifelé a napsütéstől vakító, emberekkel teli térre…
Legszívesebben visszatartottam volna, bár tudom, nem szabad…
 A pillanatok, melyekből az élet összeáll…


2 megjegyzés:

  1. Emlékszel a fotómra, ahol Bob átgyalogol a rendőrök között? :) Na, ez jutott erről eszembe. :)))
    Édes nagyfiú Ádám is!! ! Én kifejezetten imádom, mikor ilyen önállóan elindul.

    VálaszTörlés
  2. Igen, jól emlékszem!!!
    Én sem tartom vissza, örülök, ha van önbizalma, tudja mit akar...
    Ám, ha belegondolok sok mindenbe...

    VálaszTörlés