moments by andrea helmeci photography

Természetesen Neked!

Oldalak A fotózásról Info

2012. március 27., kedd

Látogatás Liliéknél :)

Lili hihetetlen nagylány lett, mióta élesben utoljára találkoztunk.
Nyáron ugyan picit meg volt illetődve, amikor először próbálkoztam a fotózással, de már akkor sejtettem, hogy ez csak a helyzetnek szólt (no, és éppen egy fogacskája bújt elő).
Látogatásunk elején most is volt némi "odabújásanyához", pislogás felénk, de gyorsan át is lendültünk ezen. :)
A piciLiliből egy igazi, jó értelemben vett, vidám-vadóc-lányka lett.
Egy pillanatra nem áll meg, utolérni lehetetlen... :)
A nagy rohangálásban, játékban készült pár kép.
Ádám is velem volt, úgyhogy hatalmas tombolás ment... :)
Ember legyen a talpán... :)








Ééés, mint a képek elárulják, Lilinek hamarosan megérkezik a kisöccse, Ádám. :)




2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus sorozat!:) Nem is kellenek ide színek, irtó jó választás az ff!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Dóri!
    Azonnal ff. volt minden kép a szemem előtt, már a készítésükkor is.
    A szoba amúgy nagyon színes volt, erős színnel, elvonta a figyelmet a "lényegről". Legalábbis én így éreztem.
    Amúgy is jobban kedvelem a ff. képeket általában.
    Picit azért tartottam (tartok) attól, hogy többeknek hiányoznak a színek egy kisgyermekek-sorozatból.
    Bár lehet, hogy mégsem. :)

    VálaszTörlés