moments by andrea helmeci photography

Természetesen Neked!

Oldalak A fotózásról Info

2012. március 5., hétfő

A játék nagyon klasszul sikeredett! :)

Végül másnap valóban elindult a játék, melynek rengeteg résztvevője volt.
El sem hittem, milyen gyorsan pörgött a számláló, mely a facebook-on lévő oldalhoz való csatlakozók számát mutatta.
Nagy élmény volt figyelni a történéseket.

A nyertesek "megszülettek".
Úgy érzem, igazán örülnek a nyereménynek, én nem különben.
Várom már a szép időt, s akkor mehetünk is készíteni a fényképeket! :)

Köszönöm mindenkinek a részvételt, igazán izgultam én is, ugyanakkor feldobott a "hangulata".
Magamnak kívánom, hogy játékon kívül is legyenek azért néhányan az új tagok közül, akik azért visszajeleznek a képeket nézegetve, időnként talán várják is az új fotókat...! :)

Lesz még játék, nagyon tervezem, mert valóban élmény volt számomra.
Olyan embereket ismerhettem meg, akár csak néhány mondat erejéig is (egyelőre), akiket másként talán sosem.
Már ezért is megérte! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nézegettem a blogodat, hát nem véletlenül volt ennyi részveő! Szuperek a képeid, nagyon melegek, élnek, és valahogy olyan finom "puhák", érezni a női kezet a kamera mögött!
    Várjuk a sapkamentes időt nagyon!
    Éva (az egyik nyertes)

    VálaszTörlés
  2. Szia Évi!
    Milyen jó, hogy ellátogattál az blogra is!
    És még írtál is!... :)

    Külön örülök a képekről írott néhány szót.
    Szívmelengető olvasni, hogy átjön valami, ami "jelzi", hogy én készítettem azokat. :)
    Végülis ez az egyik fő cél, megmutatni azt, ahogyan én látom a "világot". Természetesen azon kívül, hogy a "modelleknek" emlék-képeket adjak, amit szívesen nézegetnek bármikor. :)

    VálaszTörlés