moments by andrea helmeci photography

Természetesen Neked!

Oldalak A fotózásról Info

2012. március 28., szerda

Budapesti rakpart

Úgy éreztem, szeretnék elmenni a rakpart ezen részére.
Vannak pillanatok, mikor konkrétan egy-egy helyre mennem kell.
Hála az égnek, ebben is partnerre találok mindig a férjemben, úgyhogy szombat este ott üldögéltünk (Ádám természetesen szaladgált a frászt hozva rám) a Duna mellett.
Meleg szellő fújdogált a víz felett, sirályok keringtek, rengeteg hajó úszott a Dunán.
Elsétálva A Cipők mellett a múlt érintett meg minket...pár méterrel arrébb már a nyüzsgő, vibráló, zajos jelen.
Felkavaró és egyben megnyugtató volt.







6 megjegyzés:

  1. Szeretem a cipőket a parton, ha lehet ilyet mondani... Jó hogy van néhány ilyen mementónk... borzongató minden egyes alkalom,amikor meglátom őket és elképzelem, hogy mi történt a gazdáikkal, de mégis "jó" hogy ott vannak.

    VálaszTörlés
  2. Ismét pontosan megfogalmaztad, amit én érzek ezzel kapcsolatosan. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Mármint ismét az arra vonatkozik, hogy nem először tudod helyettem írásba foglalni, amit én (is) gondolok, érzek. :)

    VálaszTörlés
  4. Látod, nem sűrűn írok, de akkor néha jót :)
    (Nem akarod a szóellenőrzést levenni?)

    VálaszTörlés
  5. Ez így igaz! :)
    Valahogy mindig "tudod", mikor KELL írni...
    (levettem, fogalmam sem volt, hogy be van állítva)

    VálaszTörlés
  6. Kipróbálom!!! Juhhhúúú!!! KÖsz

    VálaszTörlés