moments by andrea helmeci photography

Természetesen Neked!

Oldalak A fotózásról Info

2012. február 25., szombat

Már talán, talán...

...lassan kezdem magam összeszedni.
Talán 20 éve nem éreztem ilyen "igazán nem jól" magam, fura helyzet volt ez számomra. Igazság szerint nem is akartam elfogadni, de végül muszáj volt.
Próbálkoztam a pihenésre való kényszer idejét "munkára" fordítani, de egyszerűen nem ment. Azt hiszem, ez már azért körülírja, hogyan is teltek az elmúlt napok.
Most végre úgy érzem, jobb a helyzet.
Határozottan kezd... :)

Volt egy pillanat pár napja, mikor hihetővé vált, hogy nem is olyan vészes a dolog, hiszen felkaptam a gépet, kattintottam...Igaz, utána még pár nap kihagyás következett, de ez a kép nagyon a szívemhez nőtt...mint általában ez lenni szokott. :)




2 megjegyzés:

  1. Örülök , hogy jól érzed magad!!!

    Nem biztos ,hogy segít neked de nekem sokat segített egy Csíksomlyói Ferences atya januári mondata : "életed olyan amilyennek látod ". Ez egy hosszú beszélgetés egyetlen kiragadt félmondata , de számomra nagy igazságot takar ....miért sírjak ha nevethetek ...miért sajnáljam magam ha lehetek önironikus ....miért lépjek visszafelé ha van előre is !!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Laura!

    Igaznak érzem nagyon a "mondatot", a jelen helyzetben méginkább...de ezt Te tudod. :)

    A "miért"-ek pedig elgondolkodtatóak...

    VálaszTörlés