moments by andrea helmeci photography

Természetesen Neked!

Oldalak A fotózásról Info

2012. február 4., szombat

Csupi-család

Bevetettük magunkat a stúdióba és azonnal a közepébe vágtunk.
A két gyerkőc, Réka és Gergő, hihetetlen energiabomba módjára cikázott ide-oda, úgyhogy igazán megdolgoztunk azért, hogy róluk is készüljenek képek. Nem adtuk fel, és sikeresen zártuk a majd' 2 órát. Különösen örülök annak is, hogy a szülőkről párként is tudtam jónéhány képet elkapni.
Köszönöm, hogy eljöttek ezen a szombat délelőttön!
Elfáradtunk mindannyian a végére, de a képek szerintem azt adják vissza, hogy megérte, a hangulat igazán vidám volt. :)
Szokásosnál több képet töltöttem fel ide, de még így is nehéz volt a válogatás, annyira a szívemhez nőttek. :)
























2 megjegyzés:

  1. Hű de sok kép, köszönjük! :-) A fotózást is! :-) És megkaptuk ma a cd-t, azt is köszönjük! :-)

    Csináltam néhány montázst a képekből és feltöltöttem egy albumba a facebookon, remélem tetszenek majd Neked is! :-)

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm, és annyira jóóóó, hogy örültök!!! :)

    Megnéztem a montázsokat! :)

    VálaszTörlés