moments by andrea helmeci photography

Természetesen Neked!

Oldalak A fotózásról Info

2011. augusztus 29., hétfő

Lili

Néhány hete spontán úgy alakult, hogy Lili is eljött szüleivel a Kopaszi-gát mellé picit kikapcsolódni.
Mivel a fényképezőgép leginkább nélkülözhetetlen tartozékommá kezd válni, így kaptam a lehetőségen, és készítettem néhány fotót, egysmint a mélyvízbe dobva magam. :)
Nem a legideálisabb helyszínen tartózkodtunk életem "első sorozatainak" készítése szempontjából, hiszen a háttér leginkább a vízfelszin volt, a gyerekek általában háttal a partnak a víz felé fordulva játszottak, a popsijuk szinte azonnal foltos lett az iszaptól, így nem mondhatnám, hogy nagyon meg lett tervezve a dolog.
Lili először nagyon meg volt illetődve, zavarban volt, és amúgy is éppen a fogak kibújásával küzdött azokban a napokban. Ám azért, ahogy látható lesz, némi idő elteltével feloldódott.
Eleven kistündérként jött-ment, kavicsozott, játszott.
Köszönet a kistündérnek, hogy "elnézte" nekem, amint körülötte forgolódom, lesem a mozdulatait, kattintgatom a fényképezőgépet.
Remélem, ha nagyobbacska lány lesz, mosolyogva nézi majd ezeket a képeket.
Szívből készültek. :)



























5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek!! Igazi kis hölgy Lili !!

    Nagyon ügyes vagy Andrea!!! az Én személyes kedvencem az anyukájával készült fekete fehér kép !

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Laura!

    Nekem is az egyik kedvencem az általad említett. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem mind a kedvencem! :)))

    VálaszTörlés
  4. Vera, ennek nagyon örülök! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép képek, Andrea!
    Nekem a két kedvencem: a fekete-fehér, ahol Ádámmal egymásra néznek, ill. a színes, ahol Ádámmal ülnek egymás mellett, de mindketten kifelé nézve "homokoznak." :)
    Minicsipesz

    VálaszTörlés