moments by andrea helmeci photography

Természetesen Neked!

Oldalak A fotózásról Info

2013. január 24., csütörtök

Családi fotózásnál...

...gyakran felmerül a kérdés, hogy az édesanyáról, "önállóan", készíthetek-e képeket. Én mindig e mellett vagyok. :)
Nem mindenki örül ennek a felvetésnek először, előfordul egy kis "idegenkedés" a helyzettől, de általában, nagy örömömre, végül megvalósulnak ezek a fényképek a kezdeti tartózkodás ellenére is.
Eddig a visszajelzésekből azt szűrtem le, örömmel látták viszont ezeket a...
fényképeket az anyukák, mikor azok elkészültek.

Nélkülözhetetlenek az édesanyák mindannyiunk számára, nincs ennél alapvetőbb.
De emellett ők NŐK maradtak továbbra is, akik szépek, csinosak, elbűvölőek, megkapóak, csábítóak, nem felejtettek el mosolyogni, nevetni, felszabadultnak lenni, a létező nehézségek ellenére sem, s ez hihetetlen fontos mindannyiunk, a férfiak, a világ számára.
A találkozón némi idő után megérzik, lehet felszabadultnak lenni, a kamera szereti őket, gyorsan "megismeri", megmutatja a NŐ-t, aki minden édesanyában továbbra is ott él, örökké. Légyen akár 20, akár 30, akár 40, akár 50...éves, vékony vagy ducibb, ezektől mindez teljesen független.
Törekszem arra, hogy néhány képen a nőiességet is emeljük ki finoman, akár szexisen, természetesen csakis olyan formában, ahogy a "modellhez" illőnek érzem, teljes együttműködésben.
Leginkább ezt is próbálom olyan formában, ami egy-egy elkapott pillanatot, mozdulatot örökít meg, minden "erőltetett", idegennek ható beállítástól mentesen.
Bíztatok mindenkit, bátran mutassuk meg a belülről sugárzó nőiességet, ami minden nőben ott van, kinél a felszínen, kinél egy picit "mélyebben", de "él".
Ne felejtkezzünk meg erről! Kell ez is a mindennapokhoz, hogy jobban, teljesebbnek érezzük magunkat.
Szeretném, ha a képen viszontlátva önmagát a "modell", mosolyogva, büszkén azt mondaná:
Igen, ez én vagyok! :)
Bár általában, az első néhány perc után úgy látom, nekem csak annyi a dolgom, hogy a gépet elkattintsam. :)

A képen Gabi, akivel az előző bejegyzésben találkozhattatok, két gyönyörű lányával együtt.
Szerintem itt több szóra nincs szükség. :)
 


Fotó: Gabi - 2012. december 7. Budapest
A smink Halász Renáta keze munkáját dícséri. Köszönet érte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése