moments by andrea helmeci photography

Természetesen Neked!

Oldalak A fotózásról Info

2012. november 20., kedd

A legnagyobb csoda


Biztosan emlékeztek, említettem itt, nagy álmom egy gyermek születésénél jelen lenni, megörökíteni a "Csoda" pillanatait, az első perceket, mikor család születik, vagy egy családba megérkezik egy kistestvér.
Így (nagy levegőt véve) közzétet...
tem a kérést, jelentkezzen olyan kismama, aki úgy érzi, párjával együtt szeretnék, ha ezek az emlék-képek az Ő babájuk érkezésekor készülnének el.

Volt több jelentkezés, néhány "bizonytalan" is (ami érthető), végül 2 szépséges, kedves babaváró hölgyet "választottam", akiket bemutatok majd.

Ahogy tervezzük, közösen az apukákkal, a következő hónapokban készülnek majd fényképek a boldogságos várakozással teli hetekben is.

Rettentően izgultam az első találkozásoknál, úgy éreztem, olyan bizalmat kaptam, amit sosem tudok majd eléggé meghálálni.
Megfogalmazni szavakkal nem vagyok képes, bárhogyan is próbálkozom, milyen óriási élmény ez számomra, remélem, a képek majd helyettem is beszélnek. :)
Kívánom, hogy évek múltán ők is boldogan, akár az örömtől könnyes szemmel nézegessék majd azokat a fotókat. :)

Itt is köszönöm Nekik, hogy picit együtt élhetem át velük a szép pillanatokat, köszönthetem velük együtt az elsők között a kisbabájukat.

Fogadjátok őket szeretettel! 
 ♥
 

  Fotó: Mónika - 2012. október

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése