moments by andrea helmeci photography

Természetesen Neked!

Oldalak A fotózásról Info

2011. október 7., péntek

Ki lesz oly' bátor...? :)

Veszek egy nagy levegőt, és kipróbálom magam ismét "élesben", azaz szeretnék 1-1 sorozatot elkészíteni, és pedig ezen bejegyzés első három kommentelőjének.
A fotók készülhetnek a gyerkőcről, a családról, de akár párokról, szóval felnőttekről is szívesen kattintanék néhányat.
Mivel eddig Lili és Réka Eszter volt olyan türelmes, és esélyt adtak a gyakorlásra, így azért nyugodtan mondhatom, még mindig külön köszönettel tartozom azoknak, akik vállaják, hogy csetlek-botlok esetenként (bár remélhetőleg ez csak képletesen lesz igaz).
A helyszínt és részleteket természetesen egyeztetjük személyesen. :)
Így arra is fény derül, van-e egyáltalán látogatója e blognak a nagyon közeli ismerősökön kívül?
 
 
KÖSZÖNÖM SZÉPEN A JELENTKEZŐKNEK, IGAZÁN JÓ ÉRZÉS! :)
FELVESZEM A KAPCSOLATOT VELETEK HAMAROSAN! :)
 

10 megjegyzés:

  1. Hahó, mit szólnál a csipi-csupi csapathoz? :-)
    /Egyébként szerintem csak az fog dönteni hogy ki van itt éppen, mert sokan olvasunk... Én épp a gyerekeimet várom a fürdőből és addig bekukkantottam, de tartok tőle hogy sokan épp gyerekeznek!/

    VálaszTörlés
  2. Szia Szilvi!
    Mit szólnék?! Nagyon örülök! :)
    Köszönöm, hogy vállaljátok! :))

    Én is éppen gyerekeztem, csak gondoltam, üsse kő, belinkelem a "dolgot". :)

    VálaszTörlés
  3. Én is itt vagyok, és szívesen vállalkozom :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Réka!
    Nagyon klassz! :)
    Egyeztetünk hamarosan. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Andi! Régebben beszéltünk róla, én is vállalom. Már kezdtem elkeseredni, mikor olvastam a posztot és megláttam már négy bejegyzés van... :-)

    VálaszTörlés
  6. Edit! Amit megbeszéltünk, azt megbeszéltük...:)
    Hamarosan összehozzuk...!!! :)

    VálaszTörlés
  7. :( Én kórházban voltam, ma jöttem haza. Na, majd legközelebb. :)

    VálaszTörlés
  8. Márti!!!! Még belefértek... :)

    VálaszTörlés
  9. Juj de jóóóóóóóóóóóóóóóóóó! Köszi!!!!!!!!!!!!!!! Már alig várom! A november 1-i hosszú hétvégén átutazóban leszünk, esetleg akkor megejthetnénk?

    VálaszTörlés
  10. hogy én ezt csak MOST találtam meg.... :(((((((((((((((((((((((((

    VálaszTörlés